Barter Sektörünün Ticaret Hayatında Ki Yeri

Barter Sektörünün Ticaret Hayatında Ki Yeri

Aktif olarak ticaret işi ile uğraşan firma ve şirketler için geliştirilmiş bir destek alanıdır. Bankacılık ile neredeyse yarış halinde olan bu sektör, 8000’den fazla üyesi ve 50.000’den fazla kayıtlı olan firma toplulukları vardır. Amacı; satışlarında düştüğü ve stokların artışa geçtiği zamanlarda içeride kalan ürünlerin değerlendirilmesidir. Firmaların elinde kalan ürünlerin pazarlamasını yapan, farklı ülkeler ile alışverişe açık olan bir çalışma alanıdır.


Ticaret alışverişlerinde kazanç sağlamak isteyen firmalar ve ellerindeki ürünleri yurt dışında değerlendirmek isteyen şirketlere satış desteği sunulmakta. Bu destek ile firmalara ait olan ürünlerin belli oranda satışı sağlanır. Ürün değerlendirmesi ile ekonomik anlamda yükselişe geçilebilir. Barter sektörünün ticaret hayatında ki yeri yeni girişimciler ve ticaret ile uğraşan firmalar için önemlidir. Çalışma alanının tanınması ile birlikte daha çok katılımcısı ve üyesi olmuştur. Bankacılık sektörü ile eş değer olan bu çalışma alanı dış ülkeler ile iletişim halinde çalışması ürünlerin tanıtımının daha hızlı olmasında etkili olmuştur.